Αγωνιστική περίοδος 2022-2023 και την ΑΕΚ Πρωταθλήτρια


Σεζόν Ελληνικού Πρωταθλήματος 2022-2023 με την ΑΕΚ Πρωταθλήτρια

Πρόεδρος: Ευάγγελος Ασλανίδης

ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ – ΡΟΣΤΕΡ

Προπονητής : Ματίας Αλμέιδα (Matías Jesús Almeyda)

Τερματοφύλακες : Τσίτσαν Στάνκοβιτς, Γιώργος Αθανασιάδης, Βασίλης Χατζηεμμανουήλ, Γιώργος Θεοχάρης

Αμυντικοί :  Αρόλντ Μουκουντί, Ντομαγκόι Βίντα,  Τζιμπρίλ Σιντιμπέ,   Βεντάτ Ραντόνια, Γιώργος Τζαβέλλας, Γεράσιμος Μήτογλου, Λάζαρος Ρότα, Μίλαντ Μοχαμάντι, Εχσάν Χατζισαφί, Ζίγκα Λάτσι 

Μέσοι : Ορμπελίν Πινέδα, Πέτρος Μάνταλος, Κώστας Γαλανόπουλος, Γιενς Γιόνσον, Νταμιάν Σιμάνσκι, Μιγιάτ Γκατσίνοβιτς, Νίκλας Ελίασον, Γιώργος Μουστακόπουλος, Πάολο Φερνάντεζ, Αλεξάντερ Φράνσον


Επιθετικοί : Σέρχιο Αραούχο, Χρήστος Αλμπάνης, Λιβάι Γκαρσία, Τομ Φαν Βερτ, Μιχάλης Κοσίδης, Στίβεν Τσούμπερ, Νορντίν Άμραμπατ, Θεοδόσης Μαχαίρας, Ζίνι

Το τέλος της αγωνιστικής περιόδου 2021-22 βρήκε την ΑΕΚ στο χειρότερο σημείο της καθοδικής πορείας που ακολουθούσε μετά την κατάκτηση του Πρωταθλήματος το 2018. 

Η ομάδα είχε μείνει μακριά από την κατάκτηση κάποιου τίτλου, παρουσίαζε ένα κάθε άλλο παρά ελκυστικό θέαμα, στελεχωνόταν κατά κανόνα από μετριότητες τόσο στον πάγκο όσο και στο ρόστερ, οι περισσότεροι ποδοσφαιριστές εμφάνιζαν μια «δημοσιοϋπαλληλική» νοοτροπία και σαν «κερασάκι στην τούρτα» ήρθε και η αποτυχία συμμετοχής σε κάποια από τις Ευρωπαϊκές διοργανώσεις.

Το «τοπίο» έμοιαζε ζοφερό αλλά παρ’ όλα αυτά ένα συγκρατημένο χαμόγελο αισιοδοξίας ζωγραφιζόταν αχνά στα πρόσωπα των «Ενωσιτών». Υπήρχαν κάποια στοιχεία που γεννούσαν προσδοκίες.

Πρώτο και καλύτερο ο Ματίας Αλμέιδα. Μετά από καιρό, στην τεχνική ηγεσία βρισκόταν ένας … «κανονικός» προπονητής, μακριά από τους πειραματισμούς και τα «λαχεία» των προηγουμένων ετών. Λατινοαμερικάνος, με Αργεντίνικο ταμπεραμέντο και κορυφαίες παραστάσεις σαν ποδοσφαιριστής. Με προπονητικές επιτυχίες σε Αργεντινή και Μεξικό αλλά σχετικά «φρέσκος» σαν τεχνικός, με συνέπεια να έχει μεγάλη όρεξη για δουλειά και ακόμη μεγαλύτερες φιλοδοξίες για τίτλους και διακρίσεις στο προπονητικό ντεμπούτο του στην Ευρώπη. Έχοντας συμφωνήσει από το τέλος της προηγούμενης σεζόν, είχε την άνεση χρόνου και την ευχέρεια να σχεδιάσει απερίσπαστος εξ’ αρχής την ομάδα και τα πλάνα του.

Οι διοικούντες την ομάδα, προφανώς σοφότεροι από την κατάληξη των πρόσφατων ανεπιτυχών επιλογών και αποφάσεων, έδειξαν μια διαφορετική νοοτροπία ως προς την στελέχωση της ομάδας, τόσο σε επίπεδο έμψυχου δυναμικού παικτών όσο και στη επιλογή στελεχών στις νευραλγικές θέσεις γύρω από το αγωνιστικό τμήμα. Τα «κλειδιά» της ομάδας δόθηκαν αποκλειστικά στον Αλμέιδα ενώ είχε ικανοποιηθεί και το αδιαπραγμάτευτο αίτημα του να πλαισιώνεται από το σύνολο της ομάδας των συνεργατών του.

Στο μεταγραφικό «παζάρι» του καλοκαιριού, η ΑΕΚ κινήθηκε δυναμικά και στις τάξεις της βρέθηκαν παίκτες όπως ο διεθνής Κροάτης αμυντικός Ντομαγκόι Βίντα, ο γνώριμος από την θητεία του στον Παναθηναϊκό Σέρβος διεθνής Μιγιάτ Γκατσίνοβιτς, ο Δανός μέσος Γιενς Γιόνσον, ο Γαλλοθρεμένος διεθνής Καμερουνέζος σέντερ μπακ Αρόλντ Μουκουντί και ο Σουηδός πλάγιος μεσοεπιθετικός Νίκλας Ελίασον. Ακόμη και στο φινάλε της μεταγραφικής περιόδου έγιναν συμπληρωματικές κινήσεις με τις οποίες ντύθηκαν στα Κιτρινόμαυρα ο Ολλανδός Τομ Φαν Βερτ, πρώτος σκόρερ της Super League στην προηγούμενη σεζόν με τον Βόλο, ο Γάλλος πρώην παγκόσμιος Πρωταθλητής Τζιμπρίλ Σιντιμπέ και ο βιρτουόζος Πάολο Φερνάντες με την υποσημείωση ότι θα παρέμενε ως δανεικός στον Βόλο μέχρι το τέλος του έτους. Το διαχρονικά … «κλασσικό» καλοκαιρινό «σίριαλ» στον Κιτρινόμαυρο «πλανήτη», είχε αυτή τη φορά πρωταγωνιστή τον Μεξικανό μέσο Ορμπελίν Πινέδα. Ποδοσφαιρικό «πνευματικό παιδί» του Αλμέιδα και διακαής πόθος του για την μεσαία γραμμή της ΑΕΚ, ήρθε τελικά έστω ως δανεικός για την σεζόν από την Θέλτα Βίγκο.

Ταυτόχρονα αποχωρούν από την ομάδα αρκετοί παίκτες, Έλληνες και ξένοι, που η προσφορά τους στην ΑΕΚ είχε εσχάτως περιπέσει σε τέλμα και η «ζυγαριά» τους μάλλον έγερνε προς την πλευρά των προβλημάτων. Συναισθηματικά φορτισμένη η αποχώρηση του επί σειρά ετών αρχηγού της «Ένωσης» Αντρέ Σιμόες που, έχοντας προσφέρει τα μέγιστα στο κλαμπ, πήρε τον δρόμο της επιστροφής στην Πορτογαλία μετά από 7 χρόνια.

Και βέβαια, πάνω απ’ όλα αυτά, στην κορυφή των προσδοκιών όλων των ΑΕΚτζήδων, με την προσμονή και την νοσταλγία να πλημμυρίζει τις «Ένωσίτικες» καρδιές και με κάποια λίγα διαδικαστικά να απομένουν μόνο,  βρισκόταν το άνοιγμα των πυλών της «ΑγιαΣοφιάς», του νέου υπερσύγχρονου γηπέδου της ομάδας, του νέου «Ναού» των Κιτρινόμαυρων πιστών. Ο αρχικός υπολογισμός για εγκαίνια στις 17 Σεπτεμβρίου 2022 μετατέθηκε για λίγο αργότερα ώστε να ολοκληρωθούν κάποιες τελικές εργασίες.

Η παράταση αυτή, ανάγκασε την ΑΕΚ να δώσει τους δύο πρώτους εντός έδρας αγώνες της με Βόλο και ΠΑΣ Γιάννινα στο γήπεδο της Ριζούπολης μιας και είχε αποφασιστεί τελεσίδικα η οριστική αποχώρηση από το «κρύο» και αφιλόξενο ΟΑΚΑ. 

Μετά τη νικηφόρα πρεμιέρα και την εκτός έδρας νίκη στην Λαμία με 0-3, η «Ένωση» υποδέχθηκε στο «Γ. Καμάρας» τον Βόλο. Οι Θεσσαλοί έφυγαν με τους 3 βαθμούς της νίκης χάρη σε ένα γκολ του πρώην Κιτρινόμαυρου Μίλος Ντέλετιτς. Ο Σέρβος δεν πανηγύρισε το γκολ σεβόμενος την προϋπηρεσία του στην ΑΕΚ, όπως δεν το «πανηγύρισε» κι ο Ματίας Αλμέιδα που συνειδητοποίησε την ανάγκη κάποιων αλλαγών «πλεύσης», ενήργησε άμεσα και αποφασιστικά και μέσα από αυτό το άσχημο αποτέλεσμα κατάφερε να βγάλει την ομάδα πιο δυνατή και πιο έτοιμη γι’ αυτό που θα ακολουθούσε.

Από την επόμενη κιόλας αγωνιστική η «Ένωση» ξεκίνησε να δείχνει σημάδια ότι αυτό που ετοίμαζε ο Αργεντίνος ήταν κάτι εντυπωσιακό και πρωτόγνωρο για τα Ελληνικά δεδομένα. 

Παιχνίδι με παιχνίδι η ομάδα «σχημάτιζε» στο χορτάρι όλο και περισσότερο αυτό που ζητούσε ο «Πελάδο». Ένα παιχνίδι κυριαρχίας στο τερέν, με ασφυκτική πίεση στον αντίπαλο σε όλο το μήκος και πλάτος του γηπέδου και άμεσες ανακτήσεις της κατοχής όποτε η μπάλα χανόταν. Η ΑΕΚ επιβαλλόταν δεσποτικά στο γήπεδο πιάνοντας «από τον λαιμό» την εκάστοτε ομάδα που βρισκόταν απέναντι της. Ασχέτως δυναμικότητας και δυνατοτήτων. Χωρίς οίκτο και έλεος. Μια εικόνα τόσο «ξένη» με την Ελληνική πραγματικότητα που αιφνιδίασε τους αντιπάλους, αναγκάζοντας τους σε προσαρμογή τακτικής και παιχνιδιού προκειμένου να ανταπεξέλθουν και να αντιμετωπίσουν την πίεση της ΑΕΚ ακόμη και αγωνιζόμενοι στην δική τους έδρα.


Από τις 30 Σεπτεμβρίου 2022 είχε «βρεθεί» και η κατάλληλη «σκηνή» για να παιχτεί το «έργο» που σκηνοθετούσε ο Αλμέιδα. 

Σε μια ανεπανάληπτη και φορτισμένη συγκινησιακά Τελετή Εγκαινίων, η «ΑγιαΣοφιά» άνοιξε για πρώτη φορά τις πόρτες της και μαζί άνοιξε για το σύνολο των «Ένωσιτών» τις πόρτες του οπαδικού Παραδείσου. Ενός Παραδείσου που είχε βίαια απωλεσθεί πριν από 7.094 μέρες, όταν οι εκσκαφείς ξεκινούσαν την κατεδάφιση του «Νίκος Γκούμας». Το σύνθημα «Πατέρα Το Γήπεδο Έγινε» που γράφτηκε με σπρέι σε παραπέτο του εργοταξίου προβλήθηκε στις οθόνες το βράδυ των εγκαινίων σαν φόρος τιμής σε όλους όσους δεν πρόφτασαν να δουν ζωντανοί το νέο γήπεδο.

Τρεις μέρες αργότερα, στις 3 Οκτωβρίου 2022, λίγο πριν την σέντρα του παρθενικού ματς στην «ΑγιαΣοφιά», απέναντι στον Ιωνικό, το εντυπωσιακό και γιγαντιαίο πανό – κορεό των οργανωμένων οπαδών με τις μορφές των πρόωρα χαμένων παιδιών της «Original Παραδείσου» ολοκλήρωνε με τον πλέον εμφατικό τρόπο αυτόν τον φόρο τιμής και επιχειρούσε -τουλάχιστον- να ταράξει τον ύπνο όλων όσων συντέλεσαν στην καθυστέρηση της κατασκευής του γηπέδου βάζοντας εφευρηματικά εμπόδια και εξυπηρετώντας αλλότρια συμφέροντα και καταστάσεις. Προπονητής και παίκτες, τίμησαν με τον καλύτερο τρόπο την περίσταση κατακτώντας εμφατική νίκη με 4-1 στο εναρκτήριο ματς του νέου γηπέδου. Ο Μιγιάτ Γκατσίνοβιτς σημείωσε το παρθενικό γκολ της ΑΕΚ στην «ΑγιαΣοφιά» στις 8:26 μμ εκείνης της μέρας.

Η απόδοση της ΑΕΚ ανέβαινε παιχνίδι με παιχνίδι και από την 6η αγωνιστική η ομάδα είχε μονιμοποιηθεί στην δεύτερη θέση της βαθμολογίας. Μπροστά της μόνο ο Παναθηναϊκός που απολάμβανε τους καρπούς μιας οργιώδους εύνοιας τόσο της τύχης όσο και διαιτητικής. Με σχεδόν σκανδαλώδεις διαιτητικές αποφάσεις, οι «πράσινοι» είχαν επιβληθεί με 2-1 της ΑΕΚ στην Λεωφόρο στην 4η αγωνιστική με δύο πέναλτι – δώρα του Βούλγαρου ρέφερι Καμπάκοφ, ενώ κέρδιζαν ανέλπιστους βαθμούς στην εκπνοή των καθυστερήσεων και κόντρα στην ροή των αγώνων τους. Η εικόνα των δύο ομάδων γεννούσε την βεβαιότητα ότι η διαφορά των βαθμών που είχε αποκτήσει το «τριφύλλι» ήταν και πλασματική και αναστρέψιμη. Το ζενίθ των 8 βαθμών αυτής της διαφοράς, διαμορφώθηκε στις 13 Νοεμβρίου 2022, μετά την 13η αγωνιστική και την λευκή ισοπαλία της ΑΕΚ με τον Ολυμπιακό στο Φάληρο ενώ ακολούθησε η διακοπή – μαμούθ του Πρωταθλήματος για πάνω από έναν μήνα λόγω του «χειμερινού» Μουντιάλ στο Κατάρ.

Στην επανέναρξη των αγώνων, στις 21 Δεκεμβρίου 2022, ο γενικός προβληματισμός αφορούσε την εικόνα και την κατάσταση που θα παρουσίαζαν όλες οι ομάδες μετά την πολυήμερη διακοπή. Η αγωνιστική κατάσταση τους, η φυσική κατάσταση μετά τις μίνι προετοιμασίες που έγιναν καταμεσής του χειμώνα, οι τραυματισμοί παικτών, οι παίκτες που συμμετείχαν στο Μουντιάλ και η επιστροφή και ενσωμάτωση τους στις ομάδες, γεννούσαν ερωτηματικά που μόνο η «αλήθεια του γηπέδου» και η έμπρακτη απόδοση θα μπορούσαν να απαντήσουν.

Αυτές οι απαντήσεις δεν άργησαν να έρθουν καθώς, μετά την επιστροφή στην αγωνιστική δράση, η ΑΕΚ θα πορευτεί μέχρι το τέλος της Κανονικής Περιόδου μόνο με νίκες εκτός των ματς στα Γιάννινα, στην Τούμπα και την τελευταία αγωνιστική στην «ΑγιαΣοφιά» απέναντι στον Ολυμπιακό, όπου θα γνωρίσει ισάριθμες ήττες.

Στις 5 Φεβρουαρίου 2023, η ΑΕΚ γίνεται -άθελα της- συμπρωταγωνίστρια σε μια απίστευτη φαρσοκωμωδία από αυτές που εμφανίζονται μόνο στο Ελληνικό ποδόσφαιρο και πιθανόν στις ερασιτεχνικές Κατηγορίες των χωρών του αναπτυσσόμενου κόσμου. 

Ο αγώνας απέναντι στον Ατρόμητο έχει οριστεί για το απόγευμα εκείνης της ημέρας στο Δημοτικό γήπεδο Περιστερίου. Κατά την διάρκεια της προθέρμανσης, παίκτες της ΑΕΚ αντιλαμβάνονται αισθητή υψομετρική διαφορά στις οριζόντιες δοκούς των δύο εστιών. Ενημερώνεται ο διαιτητής Μανούχος και μετά από μετρήσεις που γίνονται πιστοποιείται η παράβαση Κανονισμού. Ο διαιτητής δίνει περιθώριο χρόνου στους υπεύθυνους του Ατρομήτου για να αποκατασταθεί το πρόβλημα. Ακολουθούν σκηνές σουρεαλιστικής κωμωδίας ολκής. Τα δοκάρια δεν μπορούν να μετακινηθούν και κάποιοι σκάβουν χαντάκι στην τελική γραμμή για να … αποκαταστήσουν την διαφορά ύψους «από την πίσω πόρτα». Το αποτέλεσμα είναι οικτρό και αποτυχημένο. 

Οι διασημότεροι κωμωδιογράφοι υποκλίνονται μπροστά στα όσα εκτυλίσσονται στο Περιστέρι. Φωτογραφίες από το … ευρηματικό «χαντάκι» έγιναν αντικείμενο χλευαστικού σχολιασμού μέχρι και σε ειδησεογραφικά μέσα της μακρινής Κολομβίας. Η αδυναμία επίλυσης του προβλήματος οδηγεί στην αποχώρηση διαιτητή και ομάδων. Το σίκουελ της κωμωδίας, που θα ακολουθήσει σε επίπεδο δικηγόρων, Αρχών και υπευθύνων «σπάει ταμεία». Με ανυπόστατες και εξωπραγματικές αιτιάσεις και επεξηγήσεις, το πειθαρχικό όργανο της Super League ορίζει επανάληψη του ματς στις 8 Μαρτίου 2023 απαλλάσσοντας από κάθε ευθύνη τον γηπεδούχο Ατρόμητο. Στην συνέχεια απορρίπτει και την έφεση της ΑΕΚ αναγνωρίζοντας της όμως το δικαίωμα να προσφύγει στο CAS. Στο διάτρητο σκεπτικό της απόφασης αναφέρεται ότι «έγιναν εν μέρει δεκτές οι πρόσθετες παρεμβάσεις των ΠΑΕ Παναθηναϊκού και Ολυμπιακού». Γκραν φινάλε με όλο τον θίασο επί σκηνής και γέλιο μέχρι λιποθυμίας στην «πλατεία» …

Το «κοκαλάκι της νυχτερίδας» των «τριφυλλοφόρων» έμοιαζε να έχει σπάσει για τα καλά και αφού είχαν ηττηθεί και από την ΑΕΚ με 1-0 στην «ΑγιαΣοφιά», η έναρξη των πλέι-οφ τους βρήκε στην 1η θέση, 2 μόνο βαθμούς μπροστά από την «Ένωση».

Στα πλέι-οφ η αρμάδα του Ματίας Αλμέιδα μπαίνει με «σπασμένα φρένα» και ισοπεδώνει τους πάντες και τα πάντα. Αήττητη, με 7 νίκες και 3 «λευκές» ισοπαλίες στα δύο ματς με τον Παναθηναϊκό και εντός έδρας με τον Ολυμπιακό ενώ τα 18-3 γκολ μαρτυρούν την απόλυτη κυριαρχία της στο μίνι Πρωτάθλημα. Στην εντός έδρας νίκη με 4-0 επί του ΠΑΟΚ, ο Λιβάι Γκαρσία σημειώνει το 3ο γκολ της ομάδας και τελευταίο του για την σεζόν στο Πρωτάθλημα και με 14 τέρματα αναδεικνύεται πρώτος σκόρερ της ΑΕΚ για την περίοδο 2022-23.

Αντίστοιχα οι «πράσινοι» πελαγοδρομούν με 4 νίκες, 5 ισοπαλίες και 1 ήττα, αποδεικνύοντας ότι η πορεία τους στην Κανονική Περίοδο ήταν κόντρα στην φύση και στην λογική. 

Στις 3 τελευταίες αγωνιστικές των πλέι-οφ αναδεικνύονται ισόπαλοι στην Λεωφόρο με ΠΑΟΚ και Άρη με το ίδιο σκορ (1-1) ενώ ενδιάμεσα γνωρίζουν την ήττα με 1-0 από τον Ολυμπιακό στο Φάληρο. Πριν, κατά την διάρκεια και μετά τον αγώνα στο «Καραϊσκάκης» οι υπεύθυνοι του «τριφυλλιού» επιδίδονται σε ένα μπαράζ κωμικοτραγικών χειρισμών και επιχειρούν τον βιασμό της κοινής λογικής. Αντιλαμβάνονται το «κλατάρισμα» της ομάδας λίγο πριν το φίνις και προσπαθούν να «πιαστούν» από κάπου και να δικαιολογήσουν τον τίτλο του «φαβορί» που με περισσή ευκολία τους είχε αποδοθεί επανειλημμένα κατά την διάρκεια της σεζόν  αλλά ταυτόχρονα να βρουν και κάποιο άλλοθι για την διαφαινόμενη αποτυχία. Ανασύρουν από το «χρονοντούλαπο» τον ξεχασμένο πια απ’ όλους COVID-19 και ξεκινούν παλινωδίες απίστευτης γελοιότητας. 

Στην αρχή δηλώνουν τα 3/4 σχεδόν του ρόστερ σαν θετικούς στον ιό και 2-3 μέρες μετά επέρχεται … «θαυματουργή» ομαδική ίαση και η τελευταία προπόνηση γίνεται χωρίς απόντες. Αμέσως μετά, ο … «φονικός» ιός επισκέπτεται ξανά τους «πράσινους» που την παραμονή του ματς με τον Ολυμπιακό δηλώνουν 24 κρούσματα και ζητούν αναβολή των δύο τελευταίων αγωνιστικών επικαλούμενοι διατάξεις που πρακτικά είχαν από καιρό πάψει να ισχύουν λόγω της εξάλειψης της πανδημίας. Το θέατρο που παίζεται είναι οφθαλμοφανές και δύσκολα πείθει ακόμα και τους πλέον πρόθυμους να το πιστέψουν. 

Η Super League, περισσότερο «για την τιμή των όπλων» δίνει αναβολή μόνο μιας ημέρας και τα ματς της προτελευταίας αγωνιστικής διεξάγονται την Δευτέρα 8 Μαΐου. Η φημολογία και η παραφιλολογία περί «μειωμένης αντίστασης» του Ολυμπιακού δεν επιβεβαιώνεται και ο Παναθηναϊκός γνωρίζει την ήττα με 1-0 στο Φάληρο. Την ίδια ώρα η ΑΕΚ επικρατεί με 1-2 του Άρη στην Θεσσαλονίκη και στρογγυλοκάθεται στην κορυφή της βαθμολογίας με τελευταίο ματς στην «ΑγιαΣοφιά» με αντίπαλο τον Βόλο.

Το … «μοιραίο» που δείχνει να επέρχεται και μοιάζει αναπόφευκτο γι αυτούς, οδηγεί τους «τριφυλλοφόρους» σε παραληρηματικές και εκτός λογικής δηλώσεις, συμπεριλαμβανομένου και του μέχρι τότε σοβαρού και αξιοπρεπούς Ιβάν Γιοβάνοβιτς που θα μείνει στην ιστορία για όσα δηλώνει περί «απανθρωπιάς» και πρόταξης «της υγείας των παικτών του». Η τελική δακρύβρεχτη κορόνα του «Σιχαίνομαι τον εαυτό μου», μοιάζει βγαλμένη από λαϊκά φυλλάδια και ρομάντζα της δεκαετίας του ’50.


Στις 14 Μαΐου η ΑΕΚ πετυχαίνει μια διαδικαστική νίκη με 4-0 απέναντι στον Βόλο και στέφεται πανηγυρικά Πρωταθλήτρια Ελλάδας με την απονομή να γίνεται μέσα στο νέο της γήπεδο, κατάμεστο εκείνο το βράδυ από «Ένωσίτες» που είχαν συρρεύσει από κάθε γωνιά της Γης για να ζήσουν αυτήν την στιγμή. 

Όσοι δεν κατάφεραν να βρεθούν μέσα στην «ΑγιαΣοφιά» πλημμύρισαν τους γύρω δρόμους και πήραν μέρος στο ξέφρενο πανηγύρι που στήθηκε μετά την απονομή σε όλη την Νέα Φιλαδέλφεια. Οι βάσεις για τους μετέπειτα χαρακτηρισμούς του Δημήτρη Μελισσανίδη περί «αγέλης του Αλμέιδα» και «τρομοκρατών» είχαν ήδη μπει …


ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ – ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ













ΠΗΓΗ: aekpedia.com

0/ΑΦΗΣΤΕ ΣΧΟΛΙΟ/ΣΧΟΛΙΑ